input.com.plbok@input.com.pl
A- A+ bw css

więcej niż strony internetowe
pokaż się... w internecie! pokaż się... w internecie! klienci indywidualni i biznesowi klienci indywidualni i biznesowi klienci indywidualni i biznesowi strony internetowe, sklepy internetowe strony internetowe, sklepy internetowe aplikacje biznesowe aplikacje biznesowe pogotowie komputerowe pogotowie komputerowe wizerunek firmy? od tego zaczniemy wizerunek firmy? od tego zaczniemy pozostaw ślad... w www pozostaw ślad... w www


oferta » reklama w Internecie (Google AdWords)
oferta » reklama w Internecie (Google AdWords)

Zależy Ci na promocji firmy? Przygotowanie strony internetowej, to nie wszystko. Aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów potrzebna jest skuteczna reklama. Takie możliwości daje program Google AdWords. Pomożemy Ci opracować odpowiednie kampanie reklamowe, by w maksymalny sposób wykorzystać możliwości jakie daje reklama i udział w programie firmy Google.

reklama w Internecie (Google AdWords)

Wyszukiwarka Google, to blisko 70 procent rynku wyszukiwarek internetowych. Mimo to dalej pracuje nad rozwojem i unowocześnieniem swoich rozwiązań.

Zareklamuj firmę w Google

Reklamy będą pojawiały się w Google oraz w sieci reklamowej Google – bez względu na wysokość budżetu. Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają reklamę.

''
Zalety programu AdWords

Celem programu Google AdWords jest zapewnienie najskuteczniejszej możliwej reklamy firmom każdej wielkości. Pomagamy Państwu w pozyskiwaniu klientów, umożliwiając:

- Dotarcie do osób szukających oferowanego przez Państwa produktu lub usługi.
- Pełną kontrolę nad budżetem reklamowym.
- Łatwe tworzenie i edycję reklam.
- Wyświetlanie reklam w Google w ciągu kilku minut od ich utworzenia.

W programie AdWords macie Państwo nieprzerwany dostęp do szczegółowych raportów dotyczących skuteczności kampanii reklamowych.

Samodzielne tworzysz reklamy
Sam tworzysz reklamy i samodzielnie dobierasz słowa kluczowe, czyli słowa lub wyrażenia związane z Twoją działalnością.

Twoje reklamy są wyświetlane w Google
Reklamy są wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w Google. Oznacza to, że reklama trafia do osób już nią zainteresowanych.

Przyciągasz uwagę klientów
Klikając reklamę, użytkownicy mogą dokonać zakupu lub uzyskać więcej informacji o Twojej firmie. Aby rozpocząć, nie potrzebujesz nawet strony internetowej – Google pomoże Ci ją utworzyć bezpłatnie. Tak, to jest aż tak proste!


Google AdWords oferuje:

Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
Teraz możesz reklamować się osobom wyszukującym w Google. Nawet jeśli pojawiasz się już w standardowych wynikach naszej wyszukiwarki, program AdWords może ułatwić Ci dotarcie do nowych grup docelowych korzystających z Google oraz naszej sieci reklamowej.

Większa kontrola
Możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników. Możesz również stosować rozmaite formaty reklam, a nawet kierować reklamy na określone języki, kraje i regiony.

Mierzalna opłacalność
Nie ma wymogu minimalnych wydatków ani określonego czasu kampanii. Wybór opcji kosztu kliknięcia sprawia, że płacisz tylko wtedy, kiedy Twoja reklama jest klikana przez użytkowników. To oznacza, że każda złotówka z Twojego budżetu jest wydawana na pozyskanie nowych klientów.


A co z kosztami? Tu też dobre wieści – AdWords daje Ci pełną kontrolę nad wydatkami.

Ustaw swój budżet
Wysokość zapłaty dla AdWords ustala sam reklamodawca — nie ma wymogu minimalnych wydatków. Można na przykład ustalić dzienny budżet w wysokości 15 zł i maksymalną cenę za kliknięcie reklamy w wysokości 30 gr.

Unikaj zgadywania
Podajemy prognozy liczby odwiedzin i kosztów, aby ułatwić podjęcie świadomych decyzji dotyczących doboru słów kluczowych i maksymalizacji budżetu. (Oszacuj koszty słowa kluczowego)

Płacisz tylko za wyniki
Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.

Reklamy dla wybranego regionu
Możesz ustawić wyświetlanie reklam tylko osobom wyszukującym w określonym mieście, regionie lub kraju. Teraz z łatwością możesz kierować reklamy do klientów internetowych w promieniu np. 40 kilometrów od firmy lub też do użytkowników na całym świecie.

Reklamy lokalne
Pomóż swoim potencjalnym klientom się odnaleźć, wyświetlając adres swojej firmy w tekstowych reklamach AdWords. Możesz wyświetlać swoją lokalizację użytkownikom wyszukującym lokalne informacje na stronach Google.pl i Map Google.

Opublikowane na stronie input.com.pl informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Podane ceny są cenami wyjściowymi netto. Ostateczna cena zależna jest od indywidualnej wyceny projektu.



zamawiam.net.pl strefafirm.net Facebook
© 2009-2017 input.com.pl, e-mail: bok@input.com.pl
W3C: xhtml 1.1, css 3, rss 2.0, wcag 2.0 wai-AAA


agencja interaktywna, technologia w biznesie, e-biznes, internet, portale internetowe, projektowanie stron internetowych, tworzenie stron internetowych, dostępne strony internetowe, strony internetowe, PHP, XML, XHTML, HTML, CSS, strony www, tworzenie portali, sart-web, szablony aukcji, sklepy internetowe, aplikacje internetowe, projektowanie stron, tworzenie stron, reklama w Internecie, Google AdWords